skip to Main Content

Klanten vinden & binden heeft Hofstad Mavo Havo gedurende de afgelopen twee jaar geholpen bij de verdere profilering van de school in het algemeen en haar onderwijsconcept in het bijzonder. Met name de invoer van sociale media heeft ons bijzonder geholpen bij deze profilering, maar heeft tevens mooie contacten in stad en de regio opgeleverd. De wijze waarop zij tal van onze leerlingen hebben opgeleid om op een spontane manier hun school te presenteren (tijdens een Open Dag of bij hun eigen basisschool) heeft veel positieve reacties opgeleverd. Dat ook nog tal van ouders enthousiast zijn gemaakt om onze school in de eigen wijk te promoten is een geweldige meerwaarde. Het zal dan ook niet verbazen dat veel van onze leerkrachten zich spontaan aansloten om ook een duit in het zakje te doen. De aanpak van Klanten vinden & binden is fris en spontaan. Een aanpak die de leerlingen in het bijzonder heeft aangesproken. Uitgaand van hun eigen talent wist Klanten vinden & binden hen zo te motiveren dat ze spontaan met ideeën kwamen hoe ze zichzelf (en daardoor de school) het beste voor het voetlicht konden brengen. Het bedrijf ziet zowel op de werkvloer als in de directiekamer mogelijkheden en weet deze op een kritische maar pragmatische wijze te vertalen naar een hanteerbare aanpak. Hierdoor krijg je het idee het allemaal zelf verzonnen te hebben. Terugkijkend op de afgelopen periode hebben we veel geleerd over (andere vormen van) communicatie, samenwerking en doorzettingsvermogen. Zaken die onmisbaar zijn voor het leggen van een degelijke basis voor onze leerlingen. Daar zijn we Klanten vinden & binden dankbaar voor.

Frans Smiers
Back To Top